Prova d’imaginar-te una ruta mental per arribar a un lloc.
Per exemple:
-de la cuina al menjador (si surto de la cuina i vaig a l’esquerra trobo etc,…..)
-de casa a Osonament (sortint de casa a mà esquerra trobo,……….)
-de casa a la farmàcia (etc,…)
Ho provem? Aquí tens algunes propostes:
- Com es va de casa a la farmàcia?
- Com es va de casa a Osonament?
- De casa a un bar per fer el cafè?
- De casa a la biblioteca?
- Etc,….tot el que vulguis provar serà benvingut. Fes tantes rutes com se t’acudeixin 😉
Quan hagis acabat….creus que el fet de planificar una ruta prèviament a fer-la et pot ajudar a arribar al lloc d’una manera més directa o bé sense despistar-te? Et podria ser útil?

24 de gener de 2023 at 12:12
Perfecte Toni!
amb la teva descripció ens has permès passejar a tots una mica…gràcies!!
24 de gener de 2023 at 12:11
Perfecte Toni!
amb la teva descripció ens has permès passejar a tots una mica…gràcies!!
20 de gener de 2023 at 22:37
Al començament, anava a Osonament amb el cotxe i aparcada al pàrquing de sorra que fa pols i embruta la carrosseria, al costat de la capelleta de Sant Miquel Xic. Vigila on o com aparques que després, potser, no et deixaran sortir i quedaràs atrapat!
Ara, he decidit, sense el suport dels Ylles i Icetes, anar a peu i fer una mica d’exercici que ja em convé i ja era hora!
Surto de l’escala on visc i al davant, a l’altra vorera, hi ha la botiga de bricolatge de la meva germana i encara treballa per autonomista!
Després, vaig caminant trevassant la rambla Tarradellas on hi ha el bar Chaplin i, seguint el riu, arribo fins al pont on hi ha la biblioteca Pilarín Bayés. Allà hi ha el jardí amb els arbres d’homenatge de les víctimes dels terroristes malparits!
El parc Balmes on ens portava, amb el meu germà petit, el meu avi a jugar a uns columpius que ja no hi són. La muralla del Portalet on hi ha la cripta de la Verge dels Àngels i el Jazz Cava. Tú pots triar o no. O tots dos!
Baixo pel carrer de l’Escorial on els pares i avis, a vegades, esperen a la canalla. Tot esperant, pobrets!
La plaça Divina Pastora on abans hi havia una presó i ara un ambulatori. Quin canvi en 50 anys!
Vaig de l’hiper Consum al Institut de Vic on encara es veu el pati del col·legi Niu Banc. Niu Negre que en deia la meva mare, pel bruts que tornavem a casa!
Finalment, travesso l’Avinguda Bernat Calvó i veig el magnífic camp d’espigol que va creixenti l’hort d’en Toni. Els fumadors, tots, a fora a l’entrada!
Així doncs, com que ja conec mentalment el camí i el repeteixo, intento anar a pas lleuger i, a la vegada, calmat. Dos en un!
Però, també m’agrada variar de ruta de quan en quan. Faltaria més!