Per al bescuit :
- 6 ous
- 200 g de sucre
- 200 gr de farina de blat de mitja força, passada pel sedàs
- La ratlladura d’una llimona
ELABORACIÓ
- Amb l’aparell elèctric de varetes o les barnilles manuals, munteu els ous amb el sucre fins aconseguir un muntat escumat ben ferm. Amb cura i delicadament, incorporeu-hi la farina tamisada i la ratlladura de llimona. No s’ha de castigar gaire la massa, només ha de quedar unida, flonja i homogènia.
- Poseu la massa dins una mànega pastissera, amb un cornet de forat rodó i llis i, sobre paper sulfurat, ompliu dues safates de forn planes cobrint una superfície aproximada de 30 X 30 cm.
- Amb el forn ben calent a 220ºC, poseu les planxes de bescuit a coure durant 5 minuts. A la sortida del forn, colpegeu amb un cop sec la base de motlle sobre la taula de treball per alliberar l’aire interior i així evitar que la planxa cuita baixi d’altura.





Deixa un comentari