INGREDIENTS PER 5 PERSONES

5 Albergínies
1 ceba
3 tomàquets
2 pastanagues
2 dents d’alls
1/2 pebrot
Formatge ratllat

ELABORACIÓ

  1. Netegem les albergínies i les partim per la meitat, les posem al microones durant cinc minuts. Els hi fem uns talls al mig perquè es coguin millor. Les condimentem amb sal, pebre i oli i les posem al forn a 180º durant 20 minuts.
  2. Per fer el sofregit del farcit, piquem a trossos petits la ceba, les pastanagues, l’all i el pebrot. Ho cuinem en una paella amb oli d’oliva, a foc baix. Alhora hem ratllat els tomàquets, quan les verdures estiguin sofregides incorporem el tomàquet i la carn picada.
  3. Un cop les albergínies estan cuites, les buidem amb una cullera,  en un bol barregem la carn amb el sofregit i les farcim. Per sobre li hem posat el formatge i ho posem al forn uns deu minuts a 180º.