XIPS VEGETALS
INGREDIENTS PER 5 PERSONES
Patata 1
Moniato 1
Pastanaga 1
Plàtan 1
Oli d’oliva
ELABORACIÓ
1. Tallem les verdures fines amb l’ajuda d’una mandolina.
2. Les col·loquem en un plat folrat amb paper de forn sense que es sobreposin. Hi afegim un raig d’oli i condimentem amb espècies al gust (sal, pebre, comí, curri….). Les cuinem 2-3 minuts a màxima potència. Les retirem i els hi donem la volta i cuinem 2-3 minuts més.
També es poden fer amb altres fruites i verdures, com el carbassó, remolatxa, carbassa, poma…
ORADA A LA PAPILLOTA
INGREDIENTS PER 4 PERSONES
Orada 2
Ceba 1
Pebrot vermell 1
Carbassó 1
Pastanaga 1
Paper de forn
Sal i pebre negre
Oli d’oliva
ELABORACIÓ
1. Demanem a la peixateria que ens preparin el peix a filets, retirem totes les espines que hi puguin haver.
2. Pelem la ceba i la tallem a juliana fina, fem el mateix amb el pebrot retirant el tronc i les llavors, amb el carbassó i pastanaga.
3. En un retall de paper de forn col·loquem el filet de peix i les verdures, condimentem amb un raig d’oli, sal i pebre al gust. Ho tanquem com si fos un sobre, doblegant els laterals per segellar-ho de forma hermètica.
4. Ho col·loquem sobre un plat i ho cuinem al microones a màxima potència durant uns 8-10 minuts, en funció de la mida de l’orada.


Deixa un comentari