Quin és l’últim viatge o excursió que has fet?
Ens agradaria que ens expliquessis alguna sortida / viatge / passejada… que has fet i en tinguis un bon record.
Et demanaríem que posessis a quina època de l’any l’has fet, si fa molt o poc temps, què recordes a nivell de paisatge, si hi va haver alguna anècdota divertida o que et faria gràcia compartir….
Us llegim al blog si ho voleu compartir! I si no …cap problema: escrit al vostre paper estarà més que bé 😉

23 de febrer de 2024 at 19:15
Un diumenge a la tarda que no havia plogut durant tota la setmana i que, per tant, no hi hauria tant fang moll i “mogut”, em feia il·lusió anar fins al pantà de Sau.
Varem aprofitar que feia sol i, amb l’amic dels diumenges a la tarda, varem arribar i parar just al costat de la presa, ja que buscava el camí per a poder arribar fins a Susqueda un altre dia.
Hi havia uns quants pixapins , però, no en varem recollir ni ells tampoc a nosaltres, tot mirant el sortidor d’aigua que estava obert aigües avall, tot i que només quedava un 4% d’aigua en el pantà.
Mai no ho havia vist tant avall i feia impressió i, després, varem agafar al cotxe fins al pàrquing on, per sort, varem poder aparcar sans i estalvis sense més incidències.
Així que caminarem un bon tros fins a l’església de st. Romà on el campanar està ben restaurat i, tot volent tirar una foto amb les tardes tant curtes, el sol ja s’havia post darrera les muntanyes del Parador.
El cementiri, cada vegada que el veig amb l’edat que tinc, està pitjor igual que les cases o pallers del voltant, però, aquesta vegada per primer cop vaig veure el molí del costat del riu mig cobert encara.
Ara només fa falta que, finalment, poguem veure el pont romànic que encara està cobert, però, havies de vigilar on trepiitjaves i no enfonsar-te en el fang sense poder sortir.
Osonament encara no tenen servei de rescat 24h per 365 dies a l’any! Cal portar mòbil!
4 de març de 2024 at 12:15
Molt bé Toni! i molt divertit el final! 😉
23 de febrer de 2024 at 14:46
Viatge a santa coloma de gramanet. El paissatge es urba. Vaig anar a buscar el premi de loteria de Nadal. Va ser al gener ( hivern).
4 de març de 2024 at 12:16
Perfecte!!!
l’excusa ideal per sortir i passejar-se una mica, oi?
Molt bé!
Aprofito per recordar a la gent que hi ha el Programa Respir a Osonament on podeu gaudir de moltes sortides 😉